niedziela, 25 września 2016

Nominacja "10 zdjęć" [2]

Witajcie :) Wreszcie znalazłam chwilę na odpowiedzenie na nominacje, które otrzymałam od dziewczyn. Zacznę od 10 zdjęć, do których nominowała mnie Johanna Malfoy. Dziękuję kochana <3

Zasady:
1. Napisać to w ciągu dwóch tygodni.
2. Wrzucić 10 zdjęć z telefonu lub komputera.
3. Wymienić min. 3 ulubionych autorów książek.
4. Nominować do tego 10 osób.


Kocham ich <3 a najbardziej tego pana po lewej *.*


To zdjęcie wygrał Stiles :D


Oh, Merlinie *.*


Musiałam xD


Przedstawiam Wam Bena Barnesa (gra Davida Monka w Muzycznej misji)


Tylko ten fragment powoduje, że mam ochotę przeczytać HP i Przeklęte Dziecko


Piękne zdjęcie Emmy. Kocham je *.*


Coś na całkowite zrycie mózgu. Na mnie zawsze działa xD 


Tom w najlepszym wydaniu <3


I na koniec radosna Lily Collins :)

Ulubieni autorzy książek: Jojo Moyers, J. K. Rowling, Nicholas Sparks, Veronica Roth, Cecelia Ahern
Nominuję: Wiktorię Strzelczyk, Galadriel Black, Fedora Mirdle, Liszka Malfoy (tylko 4, bo nie czytam ostatnio zbyt wielu blogów)

A teraz krótka informacja odnośnie epilogu Simply: planuję jutro zacząć tłumaczenie, ale nie wiem ile mi z nim zejdzie, bo jest mega długi (serio to najdłuższy epilog ever). Także czekajcie cierpliwie :)

To tyle na dziś. Iva na Twoją nominację do LBA odpowiem jutro ;)

Pozdrawiam
Arcanum Felis

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mia Land of Grafic